Pagina's

vrijdag 31 maart 2017

De styling blunder

Mijn favoriete stijl, die kan je volgens mij het beste als (retro)-romantisch omschrijven. Niet te drukke stoffen, zachte kleuren en eventueel wat kleine frulletjes erbij, dat zie ik graag.

Maar zo af en toe krijg ik zin om eens uit de bocht te springen. Ik ging deze keer voor kleur, veel meer kleur dan anders. De eerste zonnestralen zaten daar ook wel voor iets tussen denk ik.
Het nieuwe patroon van Sofilantjes, De Sylva top and tunic is dan ook het ideale patroon om verschillende kleuren te combineren. Het patroon heeft nog veel meer opties, zoals een V-hals, tuniek lengte en lange mouwen. Ik koos voor de top met kap en 3/4 mouwen. De manier waarop voorpand en kap doorlopen en afgewerkt worden dat is helemaal mijn ding. Geen naadje te zien daar!
Hoewel het eens iets heel anders is vind ik de top erg leuk geworden. Ik word er toch erg vrolijk van als ik ernaar kijk. Jullie ook?
Maar ja, dan kwam het moeilijkste onderdeel, de styling. Ik vind het fijn als alles bij elkaar past maar deze keer had ik niks wat goed matchte. Femke maakte het me nog moeilijker want ze weigerde een jeansbroek aan te doen ook al was het vorige week nog behoorlijk fris. We eindigden dus met een salopette eronder want de jeansrokjes in haar kast waren zelfs de fase van minirok al voorbij. Een groene legging eronder (niet helemaal in dezelfde tint) en dan haar bruine laarsjes er maar onder, want buiten turnpantoffels en balletschoentjes hebben we geen sportieve schoenen in huis voor het kleine grut.


We zullen in de paasvakantie maar eens gaan shoppen zeker. Zodat deze vrolijke top vaak uit de kast komt. Stylingtips om er een stoere skatergirl van te maken, die zijn altijd welkom!

Het patroon van de Sylva Top en Tuniek is tot het einde van dit weekend beschikbaar tegen de promo prijs van €5 excl tax(€6,05 incl. eu tax)
Wist je trouwens dat je je aankoop kan terugverdienen met de #freeSylva competitie in deze Facebook groep?


Stof: De tricot is van Hamburger Liebe en heet Eden Eve`s Apple. Ik kocht deze vorig jaar bij Stof 'n Love. De roze tricot komt van bij het Stoffenhuis en de groene boordstof kreeg ik ooit eens van mijn mama.

Hopelijk tot de volgende keer!

Groetjes Daisy 

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Misschien zo'n effen mini hudson pants voor eronder met een toffe sneaker?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van die coole hoge bling bling sneakers erbij!
    Ik vind jouw Sylva Top helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Oh ja, bling bling dat werkt altijd bij de jongedame ;-)

      Verwijderen
  3. haha, grappig verhaal van die styling ;-) Ik vind het nochtans wel geslaagd hoor, maar ja, ik hou wel van kleur en zo ;-) En de top vind ik ook echt heel tof!! groetjes van Barbara (ik kan weer niet met m'n url reageren...hopelijk lukt het zo...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah google werkte toch.. haha, dan was de naam niet nodig ;-)

      Verwijderen
  4. Ik heb het patroon gisteravond gekocht. Jouw versie vind ik echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! En qua styling kan dit nog prima hoor!

    BeantwoordenVerwijderen